Hver dag ser vi papir i ulike applikasjoner som fremhever kommunikasjon, produkter, varemerker, bøker, magasiner, forpakninger, reklameblad eller invitasjoner samt mye mer.
De trykte applikasjonene har ulike mål og funksjoner: å skape lyst, trigge følelser, informere eller selge. Det er ikke bare en vakker trykksak, men gir også en mening til dine verk ved eksakt valg av typesnitt, teknikker i kombinasjon med valg av papir som farge, gramvekt og overflate.
Antalis ønsker å løfte frem og hedre din kreative tanke og ditt verk av fantastiske trykksaker med Antalis Creative Power Awards.
Uansett om du er grafisk designer, reklame- eller kommunikasjonsbyrå, trykkeri, forlegger eller varemerkeansvarlig, ser vi fram til å motta dine kreative, vakre og profesjonelle flotte trykksaker. Send inn et avsluttet prosjekt trykket på Antalis-papir fra januar 2021 til mai 2022 - senest 31. mai 2022.
Les mer om konkurransen - www.antaliscreativepowerawards.com
Ettersom valg av papir er en kreativ handling, er målet med Antalis Creative Power Awards å fokusere på din kreativitet. I samarbeide med The Brand Identity, Monotype, Hinderer + mühlich GmbH & Co. KG og Positive Luxury ønsker vi å dele din lidenskap for grafisk kommunikasjon.
Vis din kreativitet ved å delta i Antalis Creative Power Awards og registrere ditt prosjekt som er trykket på Antalis papir.
Når du møter Sophie Brice for først gang, er hennes nysgjerrighet det første du legger merke til. Hun er reiseglad, kunstelsker, og hun beveges av hver eneste detalj når hun suger til seg inntrykkene i de byene hun besøker. Øynene hennes er alltid på utkikk etter inspirasjon.
Hva er egentlig en god idé? Er det problemløsing eller er det en visjon? Er det noe som kommer av seg selv eller noe som må dyrkes frem? Er det et resultat av streng planlegging eller kommer det fra egen intuisjon? Vi har snakket med en gruppe fremstående profiler, som jobber innen moderne grafisk design, og har spurt dem om hvordan de jobber frem ideene sine, hvilken rolle research har og hva som utgjør en god idé?
Hva er egentlig en god idé? Er det problemløsing eller er det en visjon? Er det noe som kommer av seg selv eller noe som må dyrkes frem? Er det et resultat av streng planlegging eller kommer det fra egen intuisjon? Vi har snakket med en gruppe fremstående profiler, som jobber innen moderne grafisk design, og har spurt dem om hvordan de jobber frem ideene sine, hvilken rolle research har og hva som utgjør en god idé?
Dieter Rams’ arbeid er tidløst, hovedsaklig fordi det var målet hans. Produktdesignerens ettermæle lever fremdeles blant nåtidens designere og strekker seg forbi de objektene han har skapt. De ti prinsippene for god design, som han riktignok skrev for over 40 år siden, kan i dag ses på som en blåkopi for en grundig og global tilnærming til øko-design.
I disse tider med en global helsekrise, gir et tilbakeblikk på folkehelseplakater gjennom tidene et interessant innblikk i den rollen kunstnere og kreative personer kan spille i dag.
Du kan få hjelp av våre eksperter til å velge riktig kartong til ditt prosjekt. Sammen sikrer vi at du får riktig funksjonalitet, utseende og kostnader.
I vår digitale verden er fysiske trykksaker sterkere enn noensinne. Uansett om du sender en invitasjon, en årsrapport eller gir ut en katalog i en butikk, beskriver det mye om relasjonen du har med dine kunder: at du verdsetter dem og at de fortjener et fysisk og taktilt kommunikasjonsmiddel.
Vi bruker ofte gratulasjonskort for å feire store og viktige begivenheter i livet: bryllup, fødselsdager, kjærlighet, høytider etc.
Men, de er mye mer enn det. De er et uttrykk for en person som vil invitere, takke, overraske, påminne dem, vise dem kjærlighet eller oppmerksomhet.
For å være i overensstemmelse med Olins førsteklasses kvalitet og fremheve kreativiteten, har Antalis i samarbeide med Design & Practice fra Holland redesignet Olin.
Som motetrend har Mix & Match eksistert i mange tiår. Men med fremveksten av motebloggere på Instagram og deres jakt på unike stiler har Mix & Match blitt så viktig at den har inntatt catwalken i de siste årene, helt frem til de siste moteshowene. Mix & Match er et morsomt og eksperimenterende spill som griper inn på alle områder som handler om bildebruk, enten det gjelder en person eller et varemerke. Grafisk design er intet unntak.
Papir er utrolig allsidig, men i blant trenger du spesialiserte løsninger for å oppfylle dine krav. Xerox spesialmedier er utviklet for å dekke spesifikke behov.