Nedenfor finner du svar på de vanligste spørsmålene.
1. Hvis du kjenner varenumrene, kan du benytte «Hurtigbestilling»-funksjonen til høyre for søkefeltet på toppen av siden.
2. Legg inn varenummer og klikk «Legg til innkjøpskurv».
Kontroller vennligst varenummeret, kan det være en tastefeil? Prøv å søke på produktnavnet i stedet. Kanskje har varenummeret endret seg.
Hvis du fortsatt ikke kan finne det, kontakt kundeservice.
Har du lagt en ordre via antalis.no vil du straks etter se en bekreftelsesside i din nettleser. Du vil også motta en e-post med bekreftelse på mottagelse av nettordre. Da vet du at vi har mottatt din ordre.
Etter at ordren er gjennomgått av kundeservice, vil vi sende en endelig ordrebekreftelse med bekreftet leveringsdato. Bemerk at den KAN bli sendt til en annen e-post adresse i din organisasjon. Hvis e-post adressen til ordrebekreftelse skal endres må du kontakte kundeservice.
Straks etter ordren er lagt via antalis.no går vi i gang med å forberede reservasjon av varene og forsendelse av din ordre. Ønsker du å endre eller annullere ordren, må du så raskt som mulig kontakte kundeservice. Husk å oppgi ordrenummeret som du mottok i e-post bekreftelsen.
Antalis.no er kompatibel med de siste generasjoner av nettlesere. Det kan forekomme problemer med eldre versjoner av Safari.
Vi anbefaler at du benytter enten Google Chrome eller Firefox (for PC og Mac).
Her en lenker for å laste dem ned:
Last ned Google Chrome.
Last ned Firefox/Mozilla.
For iPhone og iPad anbefaler vi at du benytter Safari som søker.
Klikk her for å kontakte kundeservice.