Guttene bak Trendhim ønsket å hjelpe menn med å fortelle deres historie gjennom smykker og accessories.
Det som startet i en liten ungdomshybel ble raskt til en verdensomspennende suksess. En suksess basert på inspirerende kjøpsopplevelser og bekvemmelighet for kunden.
Guttene bak Trendhim ønsket å hjelpe menn med å fortelle deres historie gjennom smykker og accessories.
Det som startet i en liten ungdomshybel ble raskt til en verdensomspennende suksess. En suksess basert på inspirerende kjøpsopplevelser og bekvemmelighet for kunden.
Trendhim ønsket en gjennomført kjøpsopplevelse som fulgte kunden hele veien til døren! Derfor måtte deres emballasje selvfølgelig også fortelle en historie. Historien skulle formidle deres merkevareidentitet, forbedre kundeopplevelsen og øke lojaliteten hos deres eksisterende kunder.
Eskene og boblekonvoluttene deres ble derfor spritet opp med en lekker grå farge som matchet merkevaren deres. I tillegg tilføyde man små statements til emballasjen.
Produktet skulle representeres best mulig. Derfor fikk emballasjen en hvit innside som supplerte det hvite pakkefyllet perfekt.
Til slutt fikk emballasjen en matt lakk for å beskytte trykket under transport slik at fargene skulle holde seg og logoen ville synes godt.
De mange pakkene satte press på pakkingen. Derfor fant vi 4 størrelser pappemballasje som kunne lukkes uten bruk av tape og forsegles med fraktetiketter. Dette for å spare emballasjetape og tid i pakkeprosessen. Boblekonvoluttene ble fremstilt med åpning på den lange siden noe som satte ytterligere fart på pakkingen.
FSC-sertifisert emballasje til fordel for miljøet.
Emballasjen kan lukkes uten bruk av tape.
Optimal trykk- og fargekvalitet, finere emballasje og flott design
Ved hjelp av rådgivning og veiledning optimerte vi pakkeprosessen og sikret en bedre bunnlinje.
Emballasjen ble forbedret med et flott trykk, til fordel for både kundeopplevelsen og lojaliteten.