Elektroniske løsninger som forenkler firmaets hverdag

Vi tilbyr elektroniske løsninger og tilgang til Antalis sentrale ordresystem for at du så smidig som mulig kan legge inn ordre og betale. Med skreddersydde løsninger, møter vi behovene til din virksomhet  

Tjej som glatt lägger order

VIL DU HA råd & HJELP?

Send inn skjema, så kontakter rett person deg.

Fyll ut kontaktskjema

Antalis.no nettbutikk har åpent døgnet rundt

Oppretter du en brukerkonto hos oss, kan du logge inn, få veiledning og handle på nett akkurat når det passer deg. 

Du kan dra nytte av avanserte søkefunksjoner døgnet rundt for å bestille produkter og prøver online med ett klikk, få tilgang til lager og priser i sanntid, administrere kontoen din, laste ned 1 års bestillings- og fakturahistorikk og enkelt få tilgang til en mengde informasjon om våre produkter. Lett tilgjengelig uansett om du er på kontoret eller på farten.

På antalis.no kan du også opprette et begrenset sortiment til utvalgte brukere for enkelt å holde kontroll på hva som kjøpes av hver enkelt bruker.

Du kan raskt komme igang ved å:

EDI - integrasjonsløsninger

Antalis kan tilby å integrere ditt system med vårt for å effektivisere dine backoffice-prosesser.

Det kan gjøres via EDI (Electronic Data Interchange), webserviceløsninger eller webkataloger slik at du kan få ordre, bekreftelser, fakturaer, priser, lagerstatus og produktinfo overført direkte til og fra ditt innkjøpssystem.

Vi kan tilby både direkte løsninger (Peer-to-peer) eller løsninger via tredjepartsleverandører.

Hvordan får jeg mitt system integrert med Antalis?

Kontakt enten din kontaktperson, selger, kundeservice eller kontakt oss via antalis.no.

Deretter håndteres dette av vårt skandinaviske EDI-team, og du blir kontaktet for å finne ut hvordan vi går frem videre.