Våre tjenester

On-line-partner_ContentPage_259x194.jpg

Online  partner

Utvikle din forretning lettere og raskere

Tid er penger, noe som er en av grunnene til at flere og flere bruker vår e-handel med mange smarte finesser og søkefunksjoner som gjør det enklere å handle, døgnet rundt.

  • e-handelsløsninger 

    Her bestiller du raskt og enkelt, sikkert og enkelt, når du vil. Antalis e-handel og produktkatalog på hjemmesiden er integrerte, noe som er en stor fordel. Det betyr at du først kan velge produkt i katalogen der du finner alle fakta og deretter handle direkte uten å logge deg inn på nytt. For å finne riktig produkt kan du søke på alt fra navn til gramvekter, format, farger og artikkelnummer. Du ser direkte om ønsket antall av artikkelen finnes på lager, om den ikke finnes ser du leveringstiden. Det er altid din avtalte nettopris som vises. Du slipper å klikke rundt blant ulike bilder på skjermen innen du legger artikkelen i din handlevogn. For å kunne handle må du ha ett kundenummer. Ønsker du bare å bestille prøver, kan du registrere deg som Medlem. Klikk deretter på Se Demo så får du en komplett manual. Våre inneselgere på Kundesenteret hjelper deg gjerne hvis du har spørsmål. Noen av finessene: Søkefunkesjoner | ord, produkter, artikkelnummer mm. Hurtigbestilling | når du kan artikkelnummeret. Favoritter | liste på de produkter du handler ofte. Lagre handlevogn | for gjentagende bestillinger. Prøver | du kan bestille A4-prøver på samme ordre. Flere brukere | mulighet for tilgang for flere personer. Ordrehistorikk | 13 måneder. Åpent | døgnet rundt, året rundt. Support | Kundesenter 23 14 35 50.

  • ditt forretningsområde

    Velg Ditt Forretningsområde og få informasjon som er tilpasset ditt marked og dine behov.

  • Produktinformasjon 

    I produktkatalogen finnner du hele vårt sortiment med mer enn 6.000 artiklar. Under respektive produkter finner du alt om produktene såvel som teknisk informasjon, PaperProfile og annen nyttig informasjon.

  • Priser 

    I e-handelen ser du alltid dine avtalepriser.

  • Lagerstatus / Restordre

    Når du legger inn din ordre i e-handelen, ser du aktuell lagerstatus. Hvis det er tomt for ditt produkt på lageret, tar våre selgere kontakt med deg med informasjon om leveringstid. Du trenger ikke avbryte bestillingen eller selv ringe til oss.

  • Ordrebekreftelser 

    Når du har gjort bestillingen hos Kundesenteret eller via e-handelen, mailer eller faxer vi omgående en bekreftelse der du kan kontrollere opplysningene. For ordre som skal levereres fra fabrikk kommer bekreftelsen dog litt senere ettersom fabrikken først må bekrefte leveringstiden.

  • e-faktura 

    Normalt sender vi papirfaktura, men si gjerne ifra til din kontaktperson hos oss om du heller ønsker å motta fakturaene som PDF via mail.

  • EDI 

    EDI betyr Electronic Data Interchange og innebærer at datasystemet til firmaet kan kobles sammen med et annet slik at forretningene kan gjøres direkte fra datamaskin til datamaskin. For firmaer som gjør frekvente bestillinger av mange artikler kan en EDI-løsning for bestillingene spare mye tid i innkjøpsarbeidet. Kontakt oss hvis dette er interessant for ditt firma.