Våre tjenester

Customer_Care_ContentPage_259x194.jpg

Kundesenter 

Inneselgere på vårt Kundesenter finnes alltid på plass når du ønsker hjelp til rådgivning og bestilling, eller spørre om alt fra leveringstider til produkter og tjenester. Her kan du også bestille prøver og informasjonsmateriale. Av inneselgerne får du dessuten informasjon om aktuelle kampanjer og sortimentsnyheter. De har selvsagt kontroll på alle aktuelle priser og avtaler og kan tipse deg om hvordan du utnytter Antalis sine samkjøpsfordeler for beste innkjøpsøkonomi. 
Telefon: 23 14 35 50. Mail:
post@antalis.no 
Åpent: mandag–torsdag 7.00–17.00, fredag 7.00–16.00

  • Spesialordre 

    Kundesenteret hjelper deg med å legge inn ordre på kvaliteter i spesielle formater som vi ikke har på lager. De finner frem pris og levereringsinformasjon. Alt for at din produksjon skal være så effektiv og optimal som mulig.

  • Leveringstid 

    Kundesenteret har kontroll på leveringstider og kan hjelpe deg med informasjon om når du kan forvente deg din levering. Har du spesielle ønsker om levering hjelper de deg med det også. Se mer om leveringsservice her.

  • Rådgivning 

    Har du behov for rådgivning og informasjon, kan Kundesenteret hjelpe deg ved å stille de rette spørsmålene.
    Les mer om rådgivning her.

  • reklamasjoner 

    Noen ganger blir det desverre feil… enten det gjelder en feillevering eller feil på produktet, hjelper Kundesenteret deg med å rette opp feilen.

  • Lager tilgang

    For at du skal kunne planlegge din virksomhet hjelper Kundesenteret til med informasjon om aktuell lagerstatus og når vi forventes å få leveranser fra våre leverandører. I e-handelen ser du selv aktuell lagerstatus når du legger inn ordre.

  • Spørsmål om e-handel

    Har du behov for hjelp med e-handelen, enten det gjelder innloggingsopplsyninger, det å finne frem eller du finner noe som ikke stemmer med din avtale, så finnes Kundesenterer for å hjelpe deg.